Lista cuprinzând documentele de interes public:
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Primăriei Municipiului Lugoj;
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Municipiului Lugoj;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea institţiei şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public;
- Coordonatele de contact ale Primăriei Municipiului Lugoj respectiv : denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de internet;
- Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil;
- Programele şi strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituţiei;
- Lista documentelor produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
- Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.