Relații cu publicul

Cautare în stiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Informații publice

Achiziții Publice

Compartiment Investiții

Evidența persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecție civilă

Poliția locala

Despre oraș

Alte informații

Știri

Programul de lucru cu publicul al Compartimentului de Evidenţă a Persoanelor din Cadrul Serviciului Public Comunitar Local Pentru Evidenţa Persoanelor Municipiului Lugoj

Clic pe imagine pentru a mări
                                                Preluare acte pentru cărţi de identitate:

• Luni: 8.30 -13.00

• Marți: 8.30 -13.00

• Miercuri: 13.00 -18.30

• Joi: 8.30 -13.00

• Vineri: 13.00 -16.30 (preluări teren, camera mobilă)

IMPORTANT: Preluarea actelor pentru cărți de identitate se va efectua în zilele de luni, miercuri și joi DOAR în baza programărilor telefonice stabilite cu maxim 30 de zile înainte de data solicitată, la numărul de telefon 0256/352516.

Eliberări acte:

• Luni: 13.00 - 16.30

• Marți: 13.00 - 16.30

• Miercuri: 8.30 - 13.00

• Joi: 13.00 - 16.30

• Vineri: 8.30 - 13.00



21.10.2021

Ultimele zece știri: