Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Știri

Programul de lucru cu publicul al Compartimentului de Evidenţă a Persoanelor din Cadrul Serviciului Public Comunitar Local Pentru Evidenţa Persoanelor Municipiului Lugoj

Clic pe imagine pentru a mări
                                                Preluare acte pentru cărţi de identitate:

• Luni: 8.30 -13.00

• Marți: 8.30 -13.00

• Miercuri: 13.00 -18.30

• Joi: 8.30 -13.00

• Vineri: 13.00 -16.30 (preluări teren, camera mobilă)

IMPORTANT: Preluarea actelor pentru cărți de identitate se va efectua în zilele de luni, miercuri și joi DOAR în baza programărilor telefonice stabilite cu maxim 30 de zile înainte de data solicitată, la numărul de telefon 0256/352516.

Eliberări acte:

• Luni: 13.00 - 16.30

• Marți: 13.00 - 16.30

• Miercuri: 8.30 - 13.00

• Joi: 13.00 - 16.30

• Vineri: 8.30 - 13.00


21.10.2021

Ultimele zece Știri: