Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Știri

Anunț
  Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoştinţă publică faptul că, potrivit H.C.L. nr. 160/30.09.2024 contribuabilii persoane fizice şi juridice pot beneficia de anularea accesoriilor aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024, în situaţia în care aceştia depun, până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, "Cererea de anulare a accesoriilor", conform procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligaţiilor bugetare restante.
  Această facilitate fiscală poate fi accesată dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
  - toate obligațiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, administrate de organul fiscal local, se sting prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;
  - sunt stinse, prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, toate obligațiile bugetare principale şi accesorii administrate de organul fiscal local, cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;
  - după îndeplinirea în mod corespunzător a condiţiilor de mai sus, debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancțiunea decăderii.
  Totodată subliniem faptul că aceste facilități fiscale sunt de natură excepțională și nu sunt menite să devină o practică frecventă. Scopul acestei măsuri fiind acela de a sprijini debitorii care au fost în imposibilitatea de a achita obligațiile la termenele de plată scadente și de a stimula creșterea disciplinei fiscale pe termen lung.
  Pentru a depune notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor precum și pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă prezentați la birourile de impozite și taxe din cadrul Primăriei Municipiului Lugoj.



01.11.2024


Ultimele zece Știri: