Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Despre Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Lugoj

INFORMAŢII PUBLICE

Conducerea Serviciului este asigurată de un şef serviciu. Funcţionarul responsabil cu furnizarea informaţiilor de interes public este doamna Anderca Lavinia-Nicoleta - consilier în cadrul Compartimentului Stare Civilă.


AUDIENŢE: - şef Serviciu Monica Otilia David - luni - 13:00 -14:00

 

Telefon: 0256.352.516, 0256.336.025

E-mail: dep@primarialugoj.ro

 

CONDUCERE:

- Şef Serviciu: Monica Otilia David



Starea Civilă și eliberarea cărților de identitate își au sediul în clădirea situată lângă sediul Poliției municipiului Lugoj, din Piața J.C. Drăgan

PROGRAM CU PUBLICUL:


1. Compartiment Evidenţa Persoanelor

- Preluare cereri pentru acte de identitate și vize de reședință:

Luni, Marţi: 08:30 - 14:00;

Miercuri: 13:00 - 18:30;

Joi: 08:30 - 14:00;

Vineri: 08:30 - 14:00;

Vineri: 14:00 - 16:30 (preluări teren, cameră mobilă).


- Eliberare acte de identitate și vize reședință:

Luni: 13:00 - 16:30;

Marți: 13:00 - 16:30;

Miercuri: 08:30 - 13:00;

Joi: 13:00 - 16:30;

Vineri: 08:30 - 13:00;



2. Compartiment Stare civilă

- Preluare acte:

Luni, Marţi, Joi şi vineri: 08:30 - 12:00;

Miercuri: 12:00 - 18:30;

Sâmbătă: 09:00 - 11:00 (preluare declaraţii deces).


- Eliberare acte:

Luni, Marţi, Joi: 12:00 - 16:30;

Miercuri: 08:30 - 12:00;



Dispoziție privind aprobarea procedurii pentru eliberarea adeverințelor din Registrul agricol și a certificatelor de nomenclatură stradală necesare la Serviciul public comunitar local pentru evidența persoanei Lugoj