Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Eliberare acte de identitate

  1. Eliberarea actului de identitate la expirarea termenului de valabilitate, modificarea datelor de stare civilă, anularea documentului, schimbarea sexului sau a fizionomiei

  2. Eliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate deţinut anterior

  3. Eliberarea actului de identitate la schimbarea denumirii unor autorități administrativ-teritoriale sau la aprobarea reorganizării ori trecerii în alt rang a unei unități administrativ-teritoriale precum și în situația în care se schimbă denumirea străzilor sau se renumerotează imobilele

  4. Eliberarea actului de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani

  5. Eliberarea cărţii de identitate provizorii (când persoana fizică nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate)

  6. Documentele necesare pentru dovada adresei de domiciliu

  7. Înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei

  8. Eliberarea cărţii de identitate la dobândirea cetăţeniei române

  9. Eliberarea actului de identitate la preschimbarea buletinului de identitate

  10. Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului

  11. Eliberarea actului de identitate la schimbarea domiciliului din străinătate în România

  12. Eliberarea cărţii de identitate provizorii cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România

  13. Eliberarea primului act de identitate după împlinirea vârstei de 18 ani


FORMULARE


   A. Cerere carte de identitate (CI) –nu se va regăsi pe site întrucât în HG 295/2021 nu mai este prevăzută ca document necesar a fi prezentat de solicitantul actului de identitate, aceasta completându-se prin mijloace informatice de lucrătorul din ghișeu;

  B. Cerere reședință- nu se va regăsi pe site întrucât în HG 295/2021 nu mai este prevăzută ca document necesar a fi prezentat de solicitantul actului de identitate, aceasta completându-se prin mijloace informatice de lucrătorul din ghișeu;



CONTRAVALOAREA ACTELOR DE IDENTITATE

  • CARTEA DE IDENTITATE - 7 LEI;
  • CARTEA DE IDENTITATE PROVIZORIE - 1 LEU.

  DATE NECESARE PLĂȚII TAXELOR PENTRU ELIBERARE CARTE DE IDENTITATE ȘI CARTE DE IDENTITATE PROVIZORIE:

MUNICIPIUL LUGOJ; CUI: 4527381; CONT: RO74TREZ62321340250XXXXX


INFORMAȚII UTILE:

  • Cererea pentru eliberarea cărții de identitate, a cărții de identitate provizorii sau pentru aplicarea vizei de reședință se completează la ghișeu și se semnează în fața funcționarului; copiile documentelor care se atașează cererii se realizează de către funcționar;

  • Termenul de eliberare a cărții de identitate este de 30 de zile; poate fi prelungit până la 45 de zile, cu aprobarea șefului spclep;

  • Valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acesteia (legea nr.55/2020);