Relaţii cu publicul

Căutare în ştiri

Servicii ON-LINE

Primăria Lugoj

Consiliul Local

Documente publice

Urbanism

Buget local

Achiziţii Publice

Compartiment Investiţii

Evidenţa persoanelor

autorizatii trafic greu

Compartiment Mediu

Protecţie civilă

Poliţia locală

Casa de Cultură

Despre oraş

Alte informaţii

Program de lucru cu publicul - Compartiment Evidența Persoanelor



    Preluare cereri pentru acte de identitate și vize de reședință:

    • Luni: 08:30 - 14:00
    • Marți: 08:30 - 14:00
    • Miercuri: 13:00 - 18:30
    • Joi: 08:30 - 14:00
    • Vineri: 08:30 - 14:00
    • Vineri: 14:00 - 16:30 (preluări teren, cameră mobilă)

    Eliberare acte de identitate și vize reședință:

    • Luni: 13:00 - 16:30
    • Marți: 13:00 - 16:30
    • Miercuri: 08:30 - 13:00
    • Joi: 13:00 - 16:30
    • Vineri: 08:30 - 13:00

Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că, începând cu data de 1 martie 2022 cererile pentru eliberarea actelor de identitate la Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj (SPCLEP) se vor depune EXCLUSIV în baza programării prealabile prin telefon.
Preluarea solicitărilor de programare se va face zilnic, de luni până vineri între orele  8.00 – 12.00, la telefon 0256 352.516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.

Prin acest demers municipalitatea intenționează să elimine perioadele lungi de așteptare în fața sediului SPCLEP și a aglomerările de persoane care contravin reglementărilor legale din perioada stării de alertă.



Dispoziție privind aprobarea procedurii pentru eliberarea adeverințelor din Registrul agricol și a certificatelor de nomenclatură stradală necesare la Serviciul public comunitar local pentru evidența persoanei Lugoj


Dispoziție privind stabilirea programului de lucru cu publicul al Compartimentului de evidență a persoanelor


  Documente necesare pentru eliberarea de către autoritatea administrației publice locale a documentului din care să rezulte că solicitantul actului de identitate sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol, cu imobil cu destinație de locuință:
  • Cerere;
  • Copie CI;
  • Act imobil (contract de vânzare-cumpărare/extras CF/declarație autentificată la notar că locuiește la adresa respectivă – în cazul în care nu există contract de vânzare-cumpărare/extras CF sau nu e făcută succesiunea).

  Documente necesare pentru eliberarea de către autoritatea administrației publice locale a unui certificat de nomenclatură stradală pentru un imobil cu destinație de locuință:
  • Cerere;
  • Copie act identitate proprietar;
  • Copie act dobândire imobil (extras CF/contract de vânzare-cumpărare, etc.).


Program de lucru cu publicul - Compartiment Stare Civilă

    Preluare acte:

    • Luni: 08:30 - 12:00
    • Marți: 08:30 - 12:00
    • Miercuri: 12:00 - 18:30
    • Joi: 08:30 - 12:00
    • Vineri: 08:30 - 12:00
    • Sâmbătă: 09:00 - 11:00, pentru decese

    Eliberări acte:

    • Luni: 12:00 - 16:30
    • Marți: 12:00 - 16:30
    • Miercuri: 08:30 - 12:00
    • Joi: 12:00 - 16:30
    • Vineri: 12:00 - 16:30